Lehet egyetlen paraszttól mattot kapni? Gólvonalról léc fölé bombázni? A cél helyett a box utcába finiselni? Lehet egy olyan pártnak, amelyik „Lehet Más a Politika” néven került bejegyzésre, nekifutásból tökön rúgni saját magát ÉS a választóit, és „Elvben lehetne más a politika, de mi lenne, ha inkább maradnánk a régi jól bevált mutyizásnál” üzenetekkel trollkodni?
Ne lengesd előttem a csíkos posztót.
2012.01.31. 14:50
LEGYEN Más a Politika!
Lehet egyáltalán fontolóra venni az együttműködést a szocialistákkal egy olyan kispártnak, amelyik legalább részben velük szemben hozta létre és definiálta önmagát? Amelynek szavazóbázisa a liberális értelmiség, meg az egyetemisták, kiegészülve a kiábrándult jobb és baloldali GONDOLKODÓ „zemberekkel”, akik az átlagnál 20-30 ponttal magasabb IQ-val rendelkeznek, tehát NEM igénylik a l’art pour l’art egyhelyben politizálást, hanem tényleg változást szeretnének a közéletben?
Egyáltalán esélyt adni a kollaborációra egy olyan szocialista párttal, amelyik 8 éven keresztül a lopáson és ígérgetésen kívül alig tett le valamit az asztalra? Amelyik szocialistaként kapitalista volt, és amelyik legalább felerészben felelős azért, hogy politikai kultúránk szerves része a korrupció, a demagógia, a kontraszelekció és a dilettantizmus?
Egy olyan környezetben, ahol a lakosság többsége kiábrándult mindegyik pártból, elege van az ígérgetésből, tehát szintre VÁRJA, hogy szakértői alapon valaki megnyerje őket, értelmes, józan üzenetekkel…? Egy ilyen LMP-MSZP paktummal akkora luftot rúgna az LMP, mintha Bayer Zsolt szombat este a tigrispáncélos induló eléneklésével igyekezne feldobni a zsinagógában a hangulatot. Ne tegyük.
A választók nem Orbán Viktor leváltását szeretnék, hanem egy élhető, békés Magyarországot, ahol mindenki dolgozik, mindenki jól keres, mindenki fizet adót, mindenki büszke a magyarságára meg az európaiságára, és az ellenzék meg a kormány együtt megy hétvégi meccsekre, mert nem ellenségként, hanem vitapartnerként és kollégaként tekint egymásra. Ahol a politikus nem a szavazatot és a kenőpénzt számlálja, hanem hogy mit adott aznap a közösségnek, amely rábízta jövőjét.
A politika attól lesz más, ha az alapértékeket definiáljuk újra. TESSÉK RENDESEN VÉGIGCSINÁLNI!
75 komment · 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://nemzetiagyhalal.blog.hu/api/trackback/id/tr704035850
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Lehet más a Lehet Más? 2012.01.31. 15:18:46
A hétvégén kétnapos kongresszust tartott a Lehet Más a Politika párt. A kongresszus lezárultával vegyes érzések kavarogtak bennem, végül pedig a fenti kérdéssel kapcsolatban arra jutottam, hogy a válasz egyértelmű Nem!...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Scala 2012.02.01. 19:49:20
A kormányzat csak tükrözi az emberanyag milyenségét, nézz körül! Szerintem egy összeomlás lesz előbb, addig reménytelen... :-(
És utána is csak lassan... megtorpanásokkal.
Türelem.
Egyébként jó a post! ;-)
És utána is csak lassan... megtorpanásokkal.
Türelem.
Egyébként jó a post! ;-)
Szabad Gábor 2012.02.01. 20:02:24
Lehetne más
Bihari Ernő2012. január 30. 11:30
Egyet előre, kettőt hátra, távolodik az összefogástól az LMP.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1553_lehetne_mas
Bihari Ernő2012. január 30. 11:30
Egyet előre, kettőt hátra, távolodik az összefogástól az LMP.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1553_lehetne_mas
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.02.01. 20:10:22
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=m7BXKsjAedg#t=136s
szóval inkább azt kéne, hogy ha vannak nem jól csinált dolgok, meg vannak jól csinált dolgok, akkor ne mindig azok a dolgok legyenek, amik nem jól csinált dolgok, mert így nem jók... a... dolgok.
:p
szóval inkább azt kéne, hogy ha vannak nem jól csinált dolgok, meg vannak jól csinált dolgok, akkor ne mindig azok a dolgok legyenek, amik nem jól csinált dolgok, mert így nem jók... a... dolgok.
:p
Prien-u47 2012.02.01. 20:23:30
Egy élhető, békés Magyarországot elég nehéz lesz megvalósítani azzal a három százalékkal.
vasziljevics 2012.02.01. 20:23:42
az ilyen posztoknak az az egyetlen bajuk, hogy sosem fogják elérni a célközönséget...
zw007 2012.02.01. 20:30:25
De! Én Orbán Viktor leváltását szeretném!
Egy választó
Egy választó
CsárliFirpó 2012.02.01. 20:39:16
"ahol a lakosság többsége kiábrándult mindegyik pártból, elege van az ígérgetésből, tehát szintre VÁRJA, hogy szakértői alapon valaki megnyerje őket, értelmes, józan üzenetekkel…?"
És ekkor megszólalt a csörgőóra?
A szakértői jelzőt is már lejáratták, és a politika olyan műfaj, amit az emberek nagy része mindig is utálni fog, tehát sosem lesz eszményi állapot, kár ezen rugózni.
És ekkor megszólalt a csörgőóra?
A szakértői jelzőt is már lejáratták, és a politika olyan műfaj, amit az emberek nagy része mindig is utálni fog, tehát sosem lesz eszményi állapot, kár ezen rugózni.
DDD3 2012.02.01. 20:41:20
Nem lehet Orbán Viktor leváltása a célja az LMP-nek!
Jól beszél ez az embör itt.
Ha egyből belevetik magukat a váccsukleviktátort mozgalomba, akkor kénytelenek lesznek kurvák lenni.
A cél az, hogy hosszú távon legyen normális politika Magyarországon és termelődjenek ki felelősségteljes politikusok, bármilyen ideológiával is rendelkezzenek.
Bevallom, nekem az is tetszett, hogy Schiffer képes volt a Jobbikosokkal is a háttérben beszélni. Tökmindegy, hogy ultrajobb, a jó ötleteket nem lehet elutasítani a forrása miatt, ha fennáll egy beszélőviszony, akkor nem élböl elutasítás lesz, hanem finomítgatás, kompromisszumkeresés.
Jól beszél ez az embör itt.
Ha egyből belevetik magukat a váccsukleviktátort mozgalomba, akkor kénytelenek lesznek kurvák lenni.
A cél az, hogy hosszú távon legyen normális politika Magyarországon és termelődjenek ki felelősségteljes politikusok, bármilyen ideológiával is rendelkezzenek.
Bevallom, nekem az is tetszett, hogy Schiffer képes volt a Jobbikosokkal is a háttérben beszélni. Tökmindegy, hogy ultrajobb, a jó ötleteket nem lehet elutasítani a forrása miatt, ha fennáll egy beszélőviszony, akkor nem élböl elutasítás lesz, hanem finomítgatás, kompromisszumkeresés.
sierrahun 2012.02.01. 21:00:53
Kedves ööö Nemzeti Agyhalál (?)
Ez szerintem is az öntökönszúrás klasszikus esete. Amit a Centrum Párt egyszer már eljátszott, csak Kupának volt annyi finesze, hogy nem választás _előtt_, hanem már a 4%-a birtokában tette ezt meg, bekaszálva magának érte egy stallumot valamék vállalat igazgatótanácsában, ha jól emlékszem. A Centrumnak abban a szent pillanatban vége is volt, mint a botnak. Gyanítom, hogy az LMP sem fogja megúszni ugyanezt szerencsésebben, úgyhogy szerintem hallgassanak Schifferre, ha jót akarnak maguknak.
Ez szerintem is az öntökönszúrás klasszikus esete. Amit a Centrum Párt egyszer már eljátszott, csak Kupának volt annyi finesze, hogy nem választás _előtt_, hanem már a 4%-a birtokában tette ezt meg, bekaszálva magának érte egy stallumot valamék vállalat igazgatótanácsában, ha jól emlékszem. A Centrumnak abban a szent pillanatban vége is volt, mint a botnak. Gyanítom, hogy az LMP sem fogja megúszni ugyanezt szerencsésebben, úgyhogy szerintem hallgassanak Schifferre, ha jót akarnak maguknak.
is 2012.02.01. 21:05:31
Te vagy a 65.:
1. Nem kell az MSZP-vel kollaborálni. Az ellenzékkel kell kollaborálni. A választási törvény miatt, ami láthatóan még a te fejecskédbe nem jutott el.
2. El lehet indulni egyedül, és be lehet járni az MDF útját. Ismét a választási törvény miatt. Jó utat!
3. Ha annyira GONDOLKODÓAK azok az LMP-s választók, akkor pont az ilyen érzelmi alapú, kiabáló posztokat kell leszarniuk, és lásd az 1. és 2. pontot.
4. Légy nyugodt, a FIDESZ gőzerővel dolgozik az ügyön. Tudtommal az LMP a FIDESZ ellen is jött létre. Ebben a posztban erről egy árva hang sincs. Vajon miért?
Ismerd meg a választási törvényt, gondolkodjál 5 percet, aztán írj egy másik posztot. Ezt meg dobjuk a kukába.
1. Nem kell az MSZP-vel kollaborálni. Az ellenzékkel kell kollaborálni. A választási törvény miatt, ami láthatóan még a te fejecskédbe nem jutott el.
2. El lehet indulni egyedül, és be lehet járni az MDF útját. Ismét a választási törvény miatt. Jó utat!
3. Ha annyira GONDOLKODÓAK azok az LMP-s választók, akkor pont az ilyen érzelmi alapú, kiabáló posztokat kell leszarniuk, és lásd az 1. és 2. pontot.
4. Légy nyugodt, a FIDESZ gőzerővel dolgozik az ügyön. Tudtommal az LMP a FIDESZ ellen is jött létre. Ebben a posztban erről egy árva hang sincs. Vajon miért?
Ismerd meg a választási törvényt, gondolkodjál 5 percet, aztán írj egy másik posztot. Ezt meg dobjuk a kukába.
is 2012.02.01. 21:07:49
@DDD3: De a FIDESZnek az a célja az LMP-vel, ami az MDF-fel. Nekem aztán mindegy, ha dalolva, kezét feltartva bevonul az LMP ugyanebbe az utcába, bár egy picit sajnálnám, mert többre lett volna érdemes ez a párt.
rajaram 2012.02.01. 21:09:16
ennek az lmp nevű formációnak még nem jutott eszébe a nyerő ötlet. most ajándékba adom nekik: vegyék fel a kapcsolatot bajnai gordonnal. ő nyeri a következő választást (ha lesz egyáltalán, amiben nem vagyok biztos)
burt lancaster 2012.02.01. 21:20:34
@is: Évek óta nem tudok benézni egy blogba úgy, hogy a modoros sumák komcsi faszságaidba ne botoljak bele. Szerintem téged kéne kidobni a kukába.
DDD3 2012.02.01. 21:23:55
@is: Nem is szabad az LMP-nek belegyalogolni ebbe a csapdába. Minden áron meg kell próbálnia fennmaradni egyedül. Ha 5% akkor 5%. De az kell hogy legyen a küldetése, ami a neve is. Ha ezt feladják akkor vége.
Egyébként én még azon drukkolok, hogy a Civil Mozgalom bejusson valahogy, és képesek legyenek nem egy baszatlan picsák pártjának tünni és nem demagógnak lenni.
Egyébként én még azon drukkolok, hogy a Civil Mozgalom bejusson valahogy, és képesek legyenek nem egy baszatlan picsák pártjának tünni és nem demagógnak lenni.
Florette 2012.02.01. 21:42:46
@is: elegunk van beloled jobbrol is ,meg balrol is. fasz vagy huzzal a sunyiba...
JB242 2012.02.01. 22:09:02
@is:
"2. El lehet indulni egyedül, és be lehet járni az MDF útját. Ismét a választási törvény miatt. Jó utat!"
Véleményem szerint az MDF azért bukott meg, mert választási szövetséget alakított az SZDSZ-el. Ezt már a Bokrost támogatók sem tudták elfogadni. Nagyon nem kellene, hogy hasonló sorsra jusson az LMP az MSZP miatt.
"2. El lehet indulni egyedül, és be lehet járni az MDF útját. Ismét a választási törvény miatt. Jó utat!"
Véleményem szerint az MDF azért bukott meg, mert választási szövetséget alakított az SZDSZ-el. Ezt már a Bokrost támogatók sem tudták elfogadni. Nagyon nem kellene, hogy hasonló sorsra jusson az LMP az MSZP miatt.
JohnHenry 2012.02.01. 22:10:13
ámen.
aki az lmp-t arra akarja rávenni, hogy vadaival vagy szekeressel működjön együtt, az egyéb galádságokra is képes.
aki az lmp-t arra akarja rávenni, hogy vadaival vagy szekeressel működjön együtt, az egyéb galádságokra is képes.
Egyallampolgar 2012.02.01. 22:12:32
ÁÁÁ Köszönöm szépen!
Orbán nyájában bégetők és Gyurcsányban még mindig hívők között olyan ritkán látok ilyen írást.
Gyurcsány és az MSZP pont annyi leminősítésbe vezette az országot (3) mint Viktor. Legfeljebb előbbiek hosszabb idő alatt. Attól még had ne sírjuk őket vissza.
Ebből a mezőnyből (mert a nácikat majd elfelejtettem) felfelé kilógni talán nem olyan nehéz. Kedves LMP tessék igyekezni!
Orbán nyájában bégetők és Gyurcsányban még mindig hívők között olyan ritkán látok ilyen írást.
Gyurcsány és az MSZP pont annyi leminősítésbe vezette az országot (3) mint Viktor. Legfeljebb előbbiek hosszabb idő alatt. Attól még had ne sírjuk őket vissza.
Ebből a mezőnyből (mert a nácikat majd elfelejtettem) felfelé kilógni talán nem olyan nehéz. Kedves LMP tessék igyekezni!
Joe84 2012.02.01. 22:23:00
A politika nem egy ilyen párttól lesz más. A liberalizmus eleve zsákutca. Az LMP az SZDSZ sorsára fog jutni előbb utóbb.
DDD3 2012.02.01. 22:29:05
@Joe84: Kérlek, fejtsd ki, hogy milyen párttól lesz más a politika
Újlaki 2012.02.01. 22:32:22
Még ezek a levitézlett szocik is sokkal becsületesebbek ezeknél. És főleg: ők demokraták.
Ha ég a ház, nem nézed, hogy kivel oltod. Ha haragszol is a szomszédra, a bajban együtt kell lennetek. Aztán, ha elmúlt a baj, majd lehet megint morogni egymásra.
Ha ég a ház, nem nézed, hogy kivel oltod. Ha haragszol is a szomszédra, a bajban együtt kell lennetek. Aztán, ha elmúlt a baj, majd lehet megint morogni egymásra.
fq 2012.02.01. 22:46:15
@Újlaki: ezek szerint 48-tól kezdve demokrácia volt, hiszen a "demokraták" voltak hatalmon :))
Újlaki 2012.02.01. 23:12:10
@fq: Azt mondják, bolond likból bolond szél fú. Most magadat sikerült meggyőznöd?
Nem volt demokrácia. Azok nem voltak demokraták.
Akkor most demokrácia van, mert húsz évvel ezelőtt a FIDESZ még demokrata volt, vagy legalábbis annak látszott?
Ez egy másik FIDESZ. A többit ki tudod sakkozni?
Ami most készül, az félig a Rákosi-rendszer, félig a Kádár-rendszer. Na jó, belereszelve egy kis Horthy.
Nem volt demokrácia. Azok nem voltak demokraták.
Akkor most demokrácia van, mert húsz évvel ezelőtt a FIDESZ még demokrata volt, vagy legalábbis annak látszott?
Ez egy másik FIDESZ. A többit ki tudod sakkozni?
Ami most készül, az félig a Rákosi-rendszer, félig a Kádár-rendszer. Na jó, belereszelve egy kis Horthy.
a_tom 2012.02.01. 23:29:28
Nyílván nem lehet szövetkezni az MSZP-vel és Gyurcsánnyal sem. De minek is kéne, a választások még nagyon messze vannak, miért ez a téma mostanában? Majd 1-2 év múlva lesz időszerű, az akkori helyzetben kell majd dönteni. Hacsak nem mond le előbb Orbán. Ha-Ha-Ha...
pástétom 2012.02.01. 23:55:18
"meg az egyetemisták, kiegészülve a kiábrándult jobb és baloldali GONDOLKODÓ „zemberekkel”, akik az átlagnál 20-30 ponttal magasabb IQ-val rendelkeznek,"
Mész a picsába, posztoló. Pont emiatt a fellengzős, lekezelő és mindenki mást lenéző mentalitás miatt rühellem az lmp-t egyre jobban.
Mész a picsába, posztoló. Pont emiatt a fellengzős, lekezelő és mindenki mást lenéző mentalitás miatt rühellem az lmp-t egyre jobban.
pástétom 2012.02.01. 23:59:52
@Egyallampolgar: "Orbán nyájában bégetők és Gyurcsányban még mindig hívők között olyan ritkán látok ilyen írást."
Nem sűrűn olvasgathatsz blog.hu-t. Az lmp "függetlenségét" féltő poszt itt tömegtermék.
Nem sűrűn olvasgathatsz blog.hu-t. Az lmp "függetlenségét" féltő poszt itt tömegtermék.
pástétom 2012.02.02. 00:12:04
"A választók nem Orbán Viktor leváltását szeretnék,hanem egy élhető, békés Magyarországot... és az ellenzék meg a kormány együtt megy hétvégi meccsekre,"
Igen, minek is kormányváltás? Ebben az országban csak baloldali kormányok leváltását kívánhatja nép. Mi itt és most és mindörökké kormányváltás nélkűl is egy szép, békés élhető országban akarunk élni, ahol van munka, lehet tanulni, és legfőképp' egy olyan országot akarunk, ahol Orbán és Jávor Benedek együtt megy a Videoton hétvégi meccseire... igen, ezt akarjuk.
Igen, minek is kormányváltás? Ebben az országban csak baloldali kormányok leváltását kívánhatja nép. Mi itt és most és mindörökké kormányváltás nélkűl is egy szép, békés élhető országban akarunk élni, ahol van munka, lehet tanulni, és legfőképp' egy olyan országot akarunk, ahol Orbán és Jávor Benedek együtt megy a Videoton hétvégi meccseire... igen, ezt akarjuk.
Esperes úr 2012.02.02. 01:01:10
@rajaram: na az bebaszna
Sir Galád (már foglalt) 2012.02.02. 01:04:22
@Joe84: az lmp nem liberális párt...ebből látszik,h nem sokat tudsz a liberalizmusról. szóval előbb olvasgass inkább egy kicsit, mielőtt minősítgetnél.
NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2012.02.02. 01:22:34
@pástétom: elismerem, lehettem volna pécébb, de azér' nem zörög a haraszt ha nem hugyoz a paraszt...
NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2012.02.02. 01:31:01
@is: a fejecskémbe az jutott el, hogy aki korpa közé keveredik, azt bedarálja a szalámiszelető, mint az elmúlt 25 év kis pártjait. ismerek pár fószert az LMP-ben, akik nem machiavellista és megélhetési alapon indultak neki a parlamentnek, hanem mert felelősséget éreznek érted, értem, meg a többi lúzerért, és rendet akarnak csinálni. nyugateurópait. ez nem vicc. és ebbe a küldetésbe nem férnek bele akkora kompromisszumok, mint egy ellenzéki kerekasztallal való választási együttműködés. nem fér bele sukoró, az M6-os alagútjai, a völgyhíd, Hagyó, a vodkagyár, meg a hasonlók. a megújulásnak pont az a lényege, hogy úgy viselkedünk, mint a norvégok, ahol egy miniszternek le kellett mondania, mert egy taxiszámlát jogtalanul számolt el. több nokiás dobozuk van a skandinávoknak, mint nekünk, csak nem arra használják, mint mi. ;)
bierkamp 2012.02.02. 05:42:36
"A választók nem Orbán Viktor leváltását szeretnék, hanem egy élhető, békés Magyarországot, ahol mindenki dolgozik, mindenki jól keres, mindenki fizet adót, mindenki büszke a magyarságára meg az európaiságára,"-------------TE HÜLYE FIDESZ SEGGNYALÓ POSZTÍRÓ!!!!! IGENIS A VÁLASZTÓK ORBÁN ÉS A FIDESZ BANDA LEVÁLTÁSÁT AKARJA. MEG AKARJA SZÜNTETNI AZ EGYHATALMI DIKTATÚRÁT, S MINDEGY KI JÖN ,,,BÁRKI...AZ MIND JOBB ENNEL A NEMZETI SZAR BANDÁNÁL !!!!!!
bierkamp 2012.02.02. 05:44:09
Egyik se párt..a Fidesz az egy Bűn banda, aqz LMP meg egy "amatőr" gyülekezet !!!!(megélhetési, kis csákókkal..és "MADARAKKAL" tele....
épelme 2012.02.02. 06:19:09
Itt a baj, nincsenek szavahihető hiteles emberek mert mind ígérgetéssel, mutyizással kezdi. Ki kell menni az utcára, persze nem székházat gyújtogatni. Ezt a kormányt csak a nép és az utcáról tudja leváltani. Mint pl.anno a taxis blokád. Valami ilyesmivel. Durva volt az is, de nem folyt vér és nem lőttek. Különben tényleg vége lesz. Tíz millió felé hullik az ország.
nu pagagyí 2012.02.02. 06:19:50
És mit kezdjünk az egypárt által megszállt alkotmányos intézményekkel?
A ciklus végére a parlamenten kívül mindenhol 6-9 évre kinevezett, leválthatatlan, személyesen Orbánnak és nem az országnak lekötelezett pártember fog vigyorogni a megalakuló új kormányra. Tegyük fel, hogy halomra nyeri magát az LMP a következő választáson és 51%-kal kormányt alakít. Az a bizonyos más politika abban fog kimerülni, hogy időpontokat csikarjanak ki Orbántól, minden egyes ötletük engedélyezése végett, amíg meg nem elégeli az állandó zaklatást.
A ciklus végére a parlamenten kívül mindenhol 6-9 évre kinevezett, leválthatatlan, személyesen Orbánnak és nem az országnak lekötelezett pártember fog vigyorogni a megalakuló új kormányra. Tegyük fel, hogy halomra nyeri magát az LMP a következő választáson és 51%-kal kormányt alakít. Az a bizonyos más politika abban fog kimerülni, hogy időpontokat csikarjanak ki Orbántól, minden egyes ötletük engedélyezése végett, amíg meg nem elégeli az állandó zaklatást.
nu pagagyí 2012.02.02. 06:45:34
@Nick_: Nem hallunk tiltakozást az LMP részéről, a jelenlegi, már nyiltan politikai indíttatású közpénz osztogatásokról, az érdem nélküli kinevezési gyakorlatról és még sok másról:
- az előre lebundázott tenderekről, melyeket mindig Pintér és Simicska nyer, persze álnéven.
- az állami cégek irányított és búsásan fizető, amúgy fölösleges reklámhadjáratairól a sajtó kiválasztott, mocskosabb felébe.
- a Fidesz szerepéről, az önkormányzatok CHF-ben történt eladósításában. A hitelként felvett összeg párt- és magánpénzzé konvertálásáról.
- a korábbi középpártok sunyi módon történő szétveréséről, lásd UD-ügy.
- a Kubatov-listák alapján történő kinevezési metódusról, szakemberek megalázásáról, hogy aki nem nyilvánít hűséget az repül a közszférából.
- a hatalom nyilvánosságot kerülő tevékenységéről.
A helyzet az, hogy lehet bátran ostorozni a multat, az már nem lő vissza. De most is vannak problémák. Nem kicsik, nagyok.
Az LMP nincs tisztában azzal, miért is szavaztak rá hirtelen sokan, nem valószínű, hogy néhány famatuzsálem és bazsarózsa megmentésének reménye volt a választók indoka. Az Ellenzéki Kerekasztalt civilek szervezik, pont olyanok akikkel szavakban együtt szeretne működni. Ott megmutathatná, hogy tökösebb, mint az általa lesajnált többi ellenzéki párt.
- az előre lebundázott tenderekről, melyeket mindig Pintér és Simicska nyer, persze álnéven.
- az állami cégek irányított és búsásan fizető, amúgy fölösleges reklámhadjáratairól a sajtó kiválasztott, mocskosabb felébe.
- a Fidesz szerepéről, az önkormányzatok CHF-ben történt eladósításában. A hitelként felvett összeg párt- és magánpénzzé konvertálásáról.
- a korábbi középpártok sunyi módon történő szétveréséről, lásd UD-ügy.
- a Kubatov-listák alapján történő kinevezési metódusról, szakemberek megalázásáról, hogy aki nem nyilvánít hűséget az repül a közszférából.
- a hatalom nyilvánosságot kerülő tevékenységéről.
A helyzet az, hogy lehet bátran ostorozni a multat, az már nem lő vissza. De most is vannak problémák. Nem kicsik, nagyok.
Az LMP nincs tisztában azzal, miért is szavaztak rá hirtelen sokan, nem valószínű, hogy néhány famatuzsálem és bazsarózsa megmentésének reménye volt a választók indoka. Az Ellenzéki Kerekasztalt civilek szervezik, pont olyanok akikkel szavakban együtt szeretne működni. Ott megmutathatná, hogy tökösebb, mint az általa lesajnált többi ellenzéki párt.
33.vilmos 2012.02.02. 06:46:37
@bierkamp: Te szeretnéd azt, meg max 10%. Én nem szeretném. Én inkább egy békés boldog Magyarországot szeretnék, minimum a maradék 90%-nyi nem acsarkodónak.
gigabursch 2012.02.02. 07:11:47
Höhöhö...
A fene nagy másságban kimutatódott ám a fog fehérje...
Így süllyed lassan el a rötyi aljára a
Lehet MAgyarországból Palesztina
avagy
Laudert Megjárt Patkányok
valósgra jobban hajazó rövídítésű, de valóságban SZDSZ-2-ként működő párt.
A fene nagy másságban kimutatódott ám a fog fehérje...
Így süllyed lassan el a rötyi aljára a
Lehet MAgyarországból Palesztina
avagy
Laudert Megjárt Patkányok
valósgra jobban hajazó rövídítésű, de valóságban SZDSZ-2-ként működő párt.
Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.02.02. 07:14:37
"Egy olyan környezetben, ahol a lakosság többsége kiábrándult mindegyik pártból, elege van az ígérgetésből, tehát szintre VÁRJA, hogy szakértői alapon valaki megnyerje őket, értelmes, józan üzenetekkel…?"
Az, aki azt várja, hogy szakértő alapon nyerjék meg, aki valaha is szerette az értelmes, józan üzeneteket, az soha nem szavazott a Fideszre. Ergo a többség mindent vár, csak ezt nem.
Az, aki azt várja, hogy szakértő alapon nyerjék meg, aki valaha is szerette az értelmes, józan üzeneteket, az soha nem szavazott a Fideszre. Ergo a többség mindent vár, csak ezt nem.
nu pagagyí 2012.02.02. 07:41:38
Az LMP megcélozta a társadalomnak azt a szegmensét, amely üres halmazként ékelődik a jobb és bal oldal közé.
LAVÓRVAGÁNY 2012.02.02. 07:56:03
Lehet más, persze. De azért ízlik nekik is a havi egymilliós fizetés. Annyira már nem is akarnak változtatni a politikán...gyökerek.
renevol 2012.02.02. 08:07:32
Most azon kívül, hogy nyilvánvaló tény, hogy még az arany is azonnal szarrá változik, ha az MSZP hozzáért leprás kezével, tehát élből hányinger fog el, mikor szóba kerülnek:
Én nem is értem igazából, hogy pontosan mi értelme lenne egy együttműködésnek. Mi, közös induló jelölt? Oké, sikerül a Viktátorból kiábrándult tömegeket megnyerni. Nem kétharmad, de sikerül leváltani a hazaáruló fideszes sleppet. Valahogy sikerült keresztbehányás nélkül megúsznia a választóknak a dolgot. Oké. Na most akkor utána mi van?
4 év szarakodás a semmivel, semmilyen eredménnyel, az van. 4 év MSZP-vel egy gatyában, mint az "Egyedül nem megy"-ben. Ez a kitűzött cél? Komolyan? Nagyon eufemisztikusan fogalmazva az MSZP-ről: róluk kiderült, hogy határozottan CSAK a hatalom és a pénz mozgatja őket. Az MSZP az a párt, akikkel aztán tényleg végleg nem lehet más a politika. Nos egy ilyen torzszülött pártszövetség 4 éves rugózását tenné lehetővé a fent említett összefogás. Az LMP próbálná becsempészni a normális elemeket a kormányzásba, az MSZP próbálná kicsempészni a pénzt a kormányzásból. Közben folyamatosan robbannak a Fidesz időzített bombái, pl. az egykulcsos adó alkotmányba betonozása érvénybe lép, és még 100 ilyen dolog, amit az elkövetkezendő 2 évben látni fogunk tőlük.
4 év semmire nem jutás után végül az emberek 2018-ban újra a Fideszre szavaznak nagy többségben. Az LMP-nek politikailag vége, az MSZP ismét szarrá nyúlta magát. Más nem történik.
Komolyan ez a cél?
Én nem is értem igazából, hogy pontosan mi értelme lenne egy együttműködésnek. Mi, közös induló jelölt? Oké, sikerül a Viktátorból kiábrándult tömegeket megnyerni. Nem kétharmad, de sikerül leváltani a hazaáruló fideszes sleppet. Valahogy sikerült keresztbehányás nélkül megúsznia a választóknak a dolgot. Oké. Na most akkor utána mi van?
4 év szarakodás a semmivel, semmilyen eredménnyel, az van. 4 év MSZP-vel egy gatyában, mint az "Egyedül nem megy"-ben. Ez a kitűzött cél? Komolyan? Nagyon eufemisztikusan fogalmazva az MSZP-ről: róluk kiderült, hogy határozottan CSAK a hatalom és a pénz mozgatja őket. Az MSZP az a párt, akikkel aztán tényleg végleg nem lehet más a politika. Nos egy ilyen torzszülött pártszövetség 4 éves rugózását tenné lehetővé a fent említett összefogás. Az LMP próbálná becsempészni a normális elemeket a kormányzásba, az MSZP próbálná kicsempészni a pénzt a kormányzásból. Közben folyamatosan robbannak a Fidesz időzített bombái, pl. az egykulcsos adó alkotmányba betonozása érvénybe lép, és még 100 ilyen dolog, amit az elkövetkezendő 2 évben látni fogunk tőlük.
4 év semmire nem jutás után végül az emberek 2018-ban újra a Fideszre szavaznak nagy többségben. Az LMP-nek politikailag vége, az MSZP ismét szarrá nyúlta magát. Más nem történik.
Komolyan ez a cél?
Scagnetti 2012.02.02. 08:27:45
@is: Nem kell ez a mellébeszélés. Semmi mást nem vársz az LMP-től, mint hogy imádott Ferenced viszatolják a trónra. Az, hogy ebbe beledöglenének, téged nem zavar.
Dr. Bélus___ 2012.02.02. 08:30:39
Alapvetően igaz, szerintem is Lehet Menni a Picsába lesz ennek a vége, ha összeállnak a Cucikkal (sőt, jó eséllyel akkor is, ha nem).
Azt viszont LMP-sek meséi alapján elég kizártnak tartom, hogy képes lenne a párt "szakértői alapon" "értelmes, józan üzenetekre". Igazából hülye bölcsészgyerekek ezek, akik csodás "performanszokat" találnak ki, de épkézláb elképzelésük a miértekről és hogyanokról nincs, azon túl, h szeressük egymást. Egy sanszuk van tehát: távol maradni a Cuci/Gyurcsány vonaltól, és akkor a Fityeszt utáló, Jobbikot el nem fogadó hatalmas tömeg hátha "jobb nincs" alapon visszatolja 5%-kal a parlamentbe. Már ha elmegy szavazni.
Azt viszont LMP-sek meséi alapján elég kizártnak tartom, hogy képes lenne a párt "szakértői alapon" "értelmes, józan üzenetekre". Igazából hülye bölcsészgyerekek ezek, akik csodás "performanszokat" találnak ki, de épkézláb elképzelésük a miértekről és hogyanokról nincs, azon túl, h szeressük egymást. Egy sanszuk van tehát: távol maradni a Cuci/Gyurcsány vonaltól, és akkor a Fityeszt utáló, Jobbikot el nem fogadó hatalmas tömeg hátha "jobb nincs" alapon visszatolja 5%-kal a parlamentbe. Már ha elmegy szavazni.
Scagnetti 2012.02.02. 08:33:31
@nu pagagyí: Ez most egy elég nagy szegmens.
Scagnetti 2012.02.02. 08:42:53
@renevol: Ha megnézed, kik erőltetik, hogy az LMP közeledjen a szocikhoz, láthatod, hogy szinte mind frusztrált szoci szimpatizáns, akik nagyon szeretnék, ha ez a banda visszajutna az ország élére. Ezeket nem érdekli, hogy az LMP számára ez a döntés a vég lenne.
Arról meg sosem beszélnek, mi lenne utána. Lehet, bele sem mernek gondolni.
Arról meg sosem beszélnek, mi lenne utána. Lehet, bele sem mernek gondolni.
Buzogány András 2012.02.02. 08:44:02
Igazán jól csak a katonák tudnak politizálni. A történelemben ez mindig is így volt. Az aktatologatók mindent csak elbasznak.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.02. 08:48:22
"A választók nem Orbán Viktor leváltását szeretnék, hanem egy élhető, békés Magyarországot"
hülye vagy, édesapám. dehogynem azt szeretnék.
és azok az emberek, akik ki vannak ábrándulva a politikai pártokból, azok az LMP-ből is ki vannak ábrándulva.
pontosan látják ugyanis azt, hogy az ilyen Schiffer félék egyáltalán nem különbek a többi politikusnál.
Magyarország korrupt ország, Magyarországon minden párt korrupt, az LMP is korrupt lesz, amint a húsosfazék közelébe kerül. Azért rájuk szavazni, hogy nekik is legyen lehetőségük korrumpálódni, igazán nem fontos.
Egyébként meg ha a Szolidaritásnak jó az MSZP és a DK, akkor who the fuck is LMP, hogy neki nem?! Mi a fasz bajuk van ezeknek?! Mi ez a zsigeri gyűlölködés, ami miatt még egy asztalhoz sem ülnek le?!
No meg milyen alapon hordja ilyen magasan az LMP az orrát? A 4 százalékkal akar változást?! Bazdmeg, hülyék vagytok?!
Az LMP meg fog halni, ha ehhez az antiszociális politikához ragaszkodik.
hülye vagy, édesapám. dehogynem azt szeretnék.
és azok az emberek, akik ki vannak ábrándulva a politikai pártokból, azok az LMP-ből is ki vannak ábrándulva.
pontosan látják ugyanis azt, hogy az ilyen Schiffer félék egyáltalán nem különbek a többi politikusnál.
Magyarország korrupt ország, Magyarországon minden párt korrupt, az LMP is korrupt lesz, amint a húsosfazék közelébe kerül. Azért rájuk szavazni, hogy nekik is legyen lehetőségük korrumpálódni, igazán nem fontos.
Egyébként meg ha a Szolidaritásnak jó az MSZP és a DK, akkor who the fuck is LMP, hogy neki nem?! Mi a fasz bajuk van ezeknek?! Mi ez a zsigeri gyűlölködés, ami miatt még egy asztalhoz sem ülnek le?!
No meg milyen alapon hordja ilyen magasan az LMP az orrát? A 4 százalékkal akar változást?! Bazdmeg, hülyék vagytok?!
Az LMP meg fog halni, ha ehhez az antiszociális politikához ragaszkodik.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.02. 08:50:42
@Scagnetti: "Arról meg sosem beszélnek, mi lenne utána."
A DK tartott erről egy konferenciát. Sokkal több elképzelésók van róla, mint az LMP-nek. Valójában azt nem lehet tudni, hogy az LMP mi a faszt akar utána.
A DK tartott erről egy konferenciát. Sokkal több elképzelésók van róla, mint az LMP-nek. Valójában azt nem lehet tudni, hogy az LMP mi a faszt akar utána.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.02. 08:52:37
@33.vilmos: "Te szeretnéd azt, meg max 10%. Én nem szeretném."
Akkor te meg is érdemled Orbánt. A gyenge forintot is, a drága benzint is, tőled joggal veszik el a nyugdíjadat. Te megérdemled, hülyegyerek.
Akkor te meg is érdemled Orbánt. A gyenge forintot is, a drága benzint is, tőled joggal veszik el a nyugdíjadat. Te megérdemled, hülyegyerek.
trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.02. 08:53:25
@DDD3: Nem akarlak kiábrándítani, de amennyire jószándékú emberekből áll a Civil Mozgalom, annyira dilettánsok is. Nincs mögöttük értelmiség. Tudom, hogy ma Magyarországon az értelmiség egy része lejáratta magát, de akkor is kell okos ember egy pártban. Pláne ha alapvető gazdasági-társadalmi változásokat akar elérni az ember.
A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.02.02. 09:05:18
Lázárék "tőzsdéztek" a H.vásárhely pénzével, most meg szemétkedik!
Azokban az években, amikor a város nyert a pénzeken, fel sem merült a "terhek megosztása". Maga Lázár János "büszkélkedett" 2007 augusztusában, hogy az egy évvel korábban kibocsátott kötvényből származó pénzt befektették, amiből a kamat- és árfolyamkülönbségen több mint egymilliárd forint bevétele származott a városnak - írja a lap.
Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) 2009-es jelentése szerint a város közgyűlése 2007 júliusában egyszeri alkalomra szóló, majd novemberben folyamatos megbízást adott a polgármesternek, hogy származékos devizaműveleteket végezzen a kötvénykibocsátásból még rendelkezésre álló összeggel.
Az ÁSZ kimutatása szerint a városnak a származékos ügyleteken, a devizanemek átváltásából származó árfolyamnyereségen és opciós díjbevétel címen 2007-2008-ban további, összesen 1,611 milliárd forint bevétele származott. Időközben - 2008 őszén - azonban beütött a pénzügyi válság, ami miatt az utolsó két év nyereségével arányos vesztesége keletkezett a településnek.
Ilyen egy igazi jellemóriás, fideszes szarjankó!
Azokban az években, amikor a város nyert a pénzeken, fel sem merült a "terhek megosztása". Maga Lázár János "büszkélkedett" 2007 augusztusában, hogy az egy évvel korábban kibocsátott kötvényből származó pénzt befektették, amiből a kamat- és árfolyamkülönbségen több mint egymilliárd forint bevétele származott a városnak - írja a lap.
Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) 2009-es jelentése szerint a város közgyűlése 2007 júliusában egyszeri alkalomra szóló, majd novemberben folyamatos megbízást adott a polgármesternek, hogy származékos devizaműveleteket végezzen a kötvénykibocsátásból még rendelkezésre álló összeggel.
Az ÁSZ kimutatása szerint a városnak a származékos ügyleteken, a devizanemek átváltásából származó árfolyamnyereségen és opciós díjbevétel címen 2007-2008-ban további, összesen 1,611 milliárd forint bevétele származott. Időközben - 2008 őszén - azonban beütött a pénzügyi válság, ami miatt az utolsó két év nyereségével arányos vesztesége keletkezett a településnek.
Ilyen egy igazi jellemóriás, fideszes szarjankó!
szvsz 2012.02.02. 09:19:20
"„zemberekkel”, akik az átlagnál 20-30 ponttal magasabb IQ-val rendelkeznek"
Értelmiségi barátkám lehet, hogy 20-30-cal több az IQ-d, de hogy segghülye vagy hozzám képest az tuti. És rááadásul úgy csinálsz mintha tényleg megetted volna ezt a kétfarku kutya viccpárt maszlagot.
Liberális értelmetlenség, szadeszgyökér, egy 3 éves gyermek szintje amit művelsz.
Értelmiségi barátkám lehet, hogy 20-30-cal több az IQ-d, de hogy segghülye vagy hozzám képest az tuti. És rááadásul úgy csinálsz mintha tényleg megetted volna ezt a kétfarku kutya viccpárt maszlagot.
Liberális értelmetlenség, szadeszgyökér, egy 3 éves gyermek szintje amit művelsz.
kamasuka 2012.02.02. 09:22:20
@burt lancaster:
Támogatom. IS egy pénisz.
Támogatom. IS egy pénisz.
kalandfereg 2012.02.02. 09:32:11
Tök egyetértek a posztíróval, ez itt a dilemma az LMP számára és egyelőre eléggé kétesélyesnek tűnnek...
2012.02.02. 09:33:30
Ezek az LMP-sek a végén még saját maguktól is elhatárolódnak és saját magukkal sem lépnek szövetségre.
A vidék szavazata nem kell, de az ő pénzükön jól élni, munka nélkül, az jó dolog?
Tipikus liberális ökörség.
A magyar értelmiség , a politikai elittel megegyezve, megmutatta hogy mit tud, a 22 év alatt.
Szakmai hozzáértés nulla, pofa nagy, tehetség semmi, de a pénzt azt szeretik.
A vidék szavazata nem kell, de az ő pénzükön jól élni, munka nélkül, az jó dolog?
Tipikus liberális ökörség.
A magyar értelmiség , a politikai elittel megegyezve, megmutatta hogy mit tud, a 22 év alatt.
Szakmai hozzáértés nulla, pofa nagy, tehetség semmi, de a pénzt azt szeretik.
manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2012.02.02. 09:33:31
"az átlagnál 20-30 ponttal magasabb IQ-val" vascső.
pizzaboy 2012.02.02. 09:39:49
Mégis ki mit várt az LSZP -től (Lehet Szánalmasabb a Politika)?
Hogy - a kisebbségi komplexusban szenvedő, maximum 110eFt-ért dolgozó tanársegédnek se kellő bölcsész-diplomások, és szociális/demokraták, akik nagyon tudnak okos dolgoknak tűnő frázisokkal dobálózni - amikor odakerülnek a kondérhoz, majd nem szednek belőle?
Rájöttek, hogy a diplomájukkal max a mekibe mehetnek, az meg egyelőre nem annyira jövedelmező, mint politikusnak menni.
Egyébként nem tudom egyiküket sem hibáztatni.
Hogy - a kisebbségi komplexusban szenvedő, maximum 110eFt-ért dolgozó tanársegédnek se kellő bölcsész-diplomások, és szociális/demokraták, akik nagyon tudnak okos dolgoknak tűnő frázisokkal dobálózni - amikor odakerülnek a kondérhoz, majd nem szednek belőle?
Rájöttek, hogy a diplomájukkal max a mekibe mehetnek, az meg egyelőre nem annyira jövedelmező, mint politikusnak menni.
Egyébként nem tudom egyiküket sem hibáztatni.
Airgüzü 2012.02.02. 09:51:42
@gigabursch: Nagy barom vagy te is... Egy igazi kulturált magyar!
Hertelendi 2012.02.02. 10:01:54
Ma Magyarországon túl sokan szeretnének miniszterelnökök lenni...Elnézem, olyan szépen és folyékonyan bizonygatják, hogy az összes többi milyen hülye és teljesen alkalmatlan, hogy az országot rendbe hozza...Ő viszont tudja a tutit. Gazdag ország vagyunk, legalábbis ilyen szempontból...Nekem olyan ember tetszene, akinek nem a hatalom kell, hanem aki akar és tud is tenni...és nem hülyegyerekeket választ maga mellé minisztereknek...és nem kell 600 kormányszóvívő...álljon ki ő maga és mondja el, vagy ne mondja, csak csinálja
Jelenleg két ilyen embert tudnék mondani...
Bajnai Gordon és Bokros Lajos
Tudom jobbosok...a libák és a tandíj...nem baj, mondjátok csak...nekem akkor is ez a véleményem.
Jelenleg két ilyen embert tudnék mondani...
Bajnai Gordon és Bokros Lajos
Tudom jobbosok...a libák és a tandíj...nem baj, mondjátok csak...nekem akkor is ez a véleményem.
vladimir964 2012.02.02. 10:02:41
"A választók nem Orbán Viktor leváltását szeretnék, hanem egy élhető, békés Magyarországot, ahol mindenki dolgozik, mindenki jól keres, mindenki fizet adót, mindenki büszke a magyarságára meg az európaiságára, és az ellenzék meg a kormány együtt megy hétvégi meccsekre, mert nem ellenségként, hanem vitapartnerként..... "
Pontoan azokat a dolgokat írtad le, amik miatt Viktor, e néven az első, és sleppje miatt a hangzatos dolgok sosem fognak megvalósulni. Valamennyi,mondataidban szereplő kívánalmak (és a józan ész) ellen cselekszenek, és tovább mélyítik a lövészárkot, ugyanis ez az egyetlen módja annak, hogy a katasztrofális dilettantizmusuk ellenére hatalmon maradjanak. Minden diktatúra éltető eleme az állandó ellenségkép - gyakorlatilag lemásolják Rákosi Mátyást, csak más színben és jelszavakkal.
Ami pedig az LMP-t illeti, egy hiteltelen előéletű, sértődött, más pártokból kirugdosott, és nevenincs emberekkel felálló vérszegény, nyalóka pártnak, mely azon kívül hogy kritizál (és azt is rosszul, gyenge érvrendszererel), semmilyen konkrét programcsomagot nem képes felmutatni (bár ez utóbbi a Fideszre is igaz), nem lehet meggyőzni az embereket. Sajnos, az embereknek mindig cirkusz kell, és már Macchiavelli is megírta, hogy el tudj adni valamit a csőcseléknek, mindig kell hozzá valami maszlag is... (na, ezt az egyet OV-ék jól csinálják - példa rá az Andrássy úti százezernyi értelmében akadályozott)
Pontoan azokat a dolgokat írtad le, amik miatt Viktor, e néven az első, és sleppje miatt a hangzatos dolgok sosem fognak megvalósulni. Valamennyi,mondataidban szereplő kívánalmak (és a józan ész) ellen cselekszenek, és tovább mélyítik a lövészárkot, ugyanis ez az egyetlen módja annak, hogy a katasztrofális dilettantizmusuk ellenére hatalmon maradjanak. Minden diktatúra éltető eleme az állandó ellenségkép - gyakorlatilag lemásolják Rákosi Mátyást, csak más színben és jelszavakkal.
Ami pedig az LMP-t illeti, egy hiteltelen előéletű, sértődött, más pártokból kirugdosott, és nevenincs emberekkel felálló vérszegény, nyalóka pártnak, mely azon kívül hogy kritizál (és azt is rosszul, gyenge érvrendszererel), semmilyen konkrét programcsomagot nem képes felmutatni (bár ez utóbbi a Fideszre is igaz), nem lehet meggyőzni az embereket. Sajnos, az embereknek mindig cirkusz kell, és már Macchiavelli is megírta, hogy el tudj adni valamit a csőcseléknek, mindig kell hozzá valami maszlag is... (na, ezt az egyet OV-ék jól csinálják - példa rá az Andrássy úti százezernyi értelmében akadályozott)
trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.02. 10:05:53
@manókomment: ez nekem is szemet szúrt:)
Scagnetti 2012.02.02. 10:12:41
@Brendel Mátyás: Nocsak! Kibújtál a kis váradból? Vigyázz! Itt nem tudod letiltani a más véleményt képviselőket.
"hülye vagy, édesapám. dehogynem azt szeretnék. "
Elsősorban az élhető országot szeretnék. Mivel ezt Orbán sem hozta el, ezért természetesen őt is leváltaná a többség.
"és azok az emberek, akik ki vannak ábrándulva a politikai pártokból, azok az LMP-ből is ki vannak ábrándulva."
Az elutasítottságuk valószínűleg mégsem olyan nagy, mint a többieké.
"pontosan látják ugyanis azt, hogy az ilyen Schiffer félék egyáltalán nem különbek a többi politikusnál."
Schiffer számotokra ördög, mert nem akar összeállni a Ferivel. Másoknak meg pont ezért tetszik.
"Magyarország korrupt ország, Magyarországon minden párt korrupt, az LMP is korrupt lesz, amint a húsosfazék közelébe kerül. Azért rájuk szavazni, hogy nekik is legyen lehetőségük korrumpálódni, igazán nem fontos."
Ebben van valami. Lehet, hogy ők is korruptak lennének. De őket még nem érték tetten, ellentétben a többivel, és ez nagy különbség.
"Egyébként meg ha a Szolidaritásnak jó az MSZP és a DK, akkor who the fuck is LMP, hogy neki nem?! Mi a fasz bajuk van ezeknek?! Mi ez a zsigeri gyűlölködés, ami miatt még egy asztalhoz sem ülnek le?!"
A Szolidaritásnak néha már gyanúsan jók a szocik. De szerintem az az LMP dolga, hogy eldöntse, ki jó neki.
"No meg milyen alapon hordja ilyen magasan az LMP az orrát? A 4 százalékkal akar változást?! Bazdmeg, hülyék vagytok?!"
Kedvenc DK-d még 4%-ot sem tud felmutatni, és mégis ők osztják az észt a leghangosabban. :)
"Az LMP meg fog halni, ha ehhez az antiszociális politikához ragaszkodik."
Lehet. De nem olyan gyorsan, mint ha közelítene a szocikhoz. Mert az gyorsabb, mint a fejlövés.
"hülye vagy, édesapám. dehogynem azt szeretnék. "
Elsősorban az élhető országot szeretnék. Mivel ezt Orbán sem hozta el, ezért természetesen őt is leváltaná a többség.
"és azok az emberek, akik ki vannak ábrándulva a politikai pártokból, azok az LMP-ből is ki vannak ábrándulva."
Az elutasítottságuk valószínűleg mégsem olyan nagy, mint a többieké.
"pontosan látják ugyanis azt, hogy az ilyen Schiffer félék egyáltalán nem különbek a többi politikusnál."
Schiffer számotokra ördög, mert nem akar összeállni a Ferivel. Másoknak meg pont ezért tetszik.
"Magyarország korrupt ország, Magyarországon minden párt korrupt, az LMP is korrupt lesz, amint a húsosfazék közelébe kerül. Azért rájuk szavazni, hogy nekik is legyen lehetőségük korrumpálódni, igazán nem fontos."
Ebben van valami. Lehet, hogy ők is korruptak lennének. De őket még nem érték tetten, ellentétben a többivel, és ez nagy különbség.
"Egyébként meg ha a Szolidaritásnak jó az MSZP és a DK, akkor who the fuck is LMP, hogy neki nem?! Mi a fasz bajuk van ezeknek?! Mi ez a zsigeri gyűlölködés, ami miatt még egy asztalhoz sem ülnek le?!"
A Szolidaritásnak néha már gyanúsan jók a szocik. De szerintem az az LMP dolga, hogy eldöntse, ki jó neki.
"No meg milyen alapon hordja ilyen magasan az LMP az orrát? A 4 százalékkal akar változást?! Bazdmeg, hülyék vagytok?!"
Kedvenc DK-d még 4%-ot sem tud felmutatni, és mégis ők osztják az észt a leghangosabban. :)
"Az LMP meg fog halni, ha ehhez az antiszociális politikához ragaszkodik."
Lehet. De nem olyan gyorsan, mint ha közelítene a szocikhoz. Mert az gyorsabb, mint a fejlövés.
pizzaboy 2012.02.02. 12:10:00
@Hertelendi: "Nekem olyan ember tetszene, akinek nem a hatalom kell"
Már bocsi, de egy ilyen emberből sohasem lesz miniszterelnök. Pont azért amit leírtál.
Már bocsi, de egy ilyen emberből sohasem lesz miniszterelnök. Pont azért amit leírtál.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.02. 14:29:04
@Scagnetti:
"Elsősorban az élhető országot szeretnék. Mivel ezt Orbán sem hozta el, ezért természetesen őt is leváltaná a többség."
Na, ha le akarja váltani, és egyébként is ez az első dolog, amit meg kell tenni, sőt, a többségnek ez a legnagyobb tüske az élhető országban, ezért EZT KELL ELSŐ PRIORITÁSNAK venni, te igenhülye. Ezt nem fogja fel az LMP.
"Az elutasítottságuk valószínűleg mégsem olyan nagy, mint a többieké."
Az MSZP-nek bármelyik közvéleménykutatónál messze több támogatottsága van, mint az LMP-nek. Szóval miről beszélsz, kicsihülye?!
"Schiffer számotokra ördög, mert nem akar összeállni a Ferivel. Másoknak meg pont ezért tetszik."
A dolog ott kezdődött, hogy Gyurcsány számotokra ördög. Ha ezt a bornírt felfogást fel tudnátok adni, akkor ott kezdődhetne el valami. Amíg Schiffernek ördög Gyurcsány, addig normális embernek ördög Schiffer. Ez van. Ő kezdte. Vessen magára!
"Ebben van valami. Lehet, hogy ők is korruptak lennének. De őket még nem érték tetten, ellentétben a többivel, és ez nagy különbség."
Nem különbség. Hülyeség azért szavazni folyton űj pártra, mert ők még nem voltak. Schiffer még el se követte azokat a hibákat, melyekből Gyurcsány már tanult. És az már most is látszik rajta, hogy egy hatalommániás barom.
"A Szolidaritásnak néha már gyanúsan jók a szocik. De szerintem az az LMP dolga, hogy eldöntse, ki jó neki."
Eldöntheti, mi meg megmondhatjuk, hogy mekkora barmok.
"Kedvenc DK-d még 4%-ot sem tud felmutatni, és mégis ők osztják az észt a leghangosabban. :)"
Ők hajlandóak leülni a Szolidaritással, a 4k-val és a civilekkel, úgyhogy mész a fenébe!
"Lehet. De nem olyan gyorsan, mint ha közelítene a szocikhoz. Mert az gyorsabb, mint a fejlövés."
szar a helyzetértékelésetek. mentek neki a falnak, mint Orbán. ugyanaz a csökönyös ostobaság. ugyanaz az antiszociális viselkedés, ugyanaz a "mindenki hülye" effektus. az LMP-nek annyi barátja van, mint Matoclsynak. az is lesz a végük.
"Elsősorban az élhető országot szeretnék. Mivel ezt Orbán sem hozta el, ezért természetesen őt is leváltaná a többség."
Na, ha le akarja váltani, és egyébként is ez az első dolog, amit meg kell tenni, sőt, a többségnek ez a legnagyobb tüske az élhető országban, ezért EZT KELL ELSŐ PRIORITÁSNAK venni, te igenhülye. Ezt nem fogja fel az LMP.
"Az elutasítottságuk valószínűleg mégsem olyan nagy, mint a többieké."
Az MSZP-nek bármelyik közvéleménykutatónál messze több támogatottsága van, mint az LMP-nek. Szóval miről beszélsz, kicsihülye?!
"Schiffer számotokra ördög, mert nem akar összeállni a Ferivel. Másoknak meg pont ezért tetszik."
A dolog ott kezdődött, hogy Gyurcsány számotokra ördög. Ha ezt a bornírt felfogást fel tudnátok adni, akkor ott kezdődhetne el valami. Amíg Schiffernek ördög Gyurcsány, addig normális embernek ördög Schiffer. Ez van. Ő kezdte. Vessen magára!
"Ebben van valami. Lehet, hogy ők is korruptak lennének. De őket még nem érték tetten, ellentétben a többivel, és ez nagy különbség."
Nem különbség. Hülyeség azért szavazni folyton űj pártra, mert ők még nem voltak. Schiffer még el se követte azokat a hibákat, melyekből Gyurcsány már tanult. És az már most is látszik rajta, hogy egy hatalommániás barom.
"A Szolidaritásnak néha már gyanúsan jók a szocik. De szerintem az az LMP dolga, hogy eldöntse, ki jó neki."
Eldöntheti, mi meg megmondhatjuk, hogy mekkora barmok.
"Kedvenc DK-d még 4%-ot sem tud felmutatni, és mégis ők osztják az észt a leghangosabban. :)"
Ők hajlandóak leülni a Szolidaritással, a 4k-val és a civilekkel, úgyhogy mész a fenébe!
"Lehet. De nem olyan gyorsan, mint ha közelítene a szocikhoz. Mert az gyorsabb, mint a fejlövés."
szar a helyzetértékelésetek. mentek neki a falnak, mint Orbán. ugyanaz a csökönyös ostobaság. ugyanaz az antiszociális viselkedés, ugyanaz a "mindenki hülye" effektus. az LMP-nek annyi barátja van, mint Matoclsynak. az is lesz a végük.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.02. 14:32:31
@Scagnetti:
bazdmeg mit akartok ígérni a választóknak? "Élhetőbb világot szeretnénk, de Orbánt leváltani sem tudjuk?!"
ki a fasz szavaz így rátok?!
bazdmeg mit akartok ígérni a választóknak? "Élhetőbb világot szeretnénk, de Orbánt leváltani sem tudjuk?!"
ki a fasz szavaz így rátok?!
Scagnetti 2012.02.02. 15:36:15
@Brendel Mátyás: Látom, megint elöntötte a szar a kis agyad. Ennyit tudsz. De legalább vergődésed szórakoztató.
Az egy dolog, hogy Orbánt a többség leváltaná. De a többség szocikat sem szeretne a kormányban látni. És DK-t sem. Ez nem prioritás, faszkalap? Mitől fontosabb az egyik, mint a másik?
Gyurcsány nem ördög, csak egy kormányzásra képtelen ripacs, akinek sajnos ma is van annyi ostoba rajongója, mint pl. te is, hogy azt gondolja, neki még terem itt babér. Az, hogy az ellenzéknek ma sem lenne semmi esélye a győzelemre (mert nem lenne), az ilyenek miatt van. De ti csak drukkoljatok neki tovább, Orbán biztos örül neki!
Feri tanult volna a hibáiból? Érdekes. A legapróbb hibáit mintha tényleg elismerte volna, de azokat, amelyek a csúfos emlékű kormányzáshoz és a bukásához vezettek, már nem. Pedig ez lenne a lényeg. A híres beszédben sem a kurvaország volt a probléma, hanem az, hogy elismerte, olyan dolgokat tettek, melyekről tudták, hogy nem lenne szabad megtenni, és mindezt egyetlen cél, az MSZP győzelmének érdekében. Az ország érdekeire magasról...
A probléma még mindig az, hogy a szocikról már bebizonyosodott a korruptság. Az LMP-re meg lehet azt mondani, hogy korruptak, és lehet, hogy tényleg azok, de be még nem bizonyosodott róluk. Hogy te nem érted a különbséget, az egyáltalán nem lep meg. De akárhogy is nyüszítesz, másoknak számít.
Hogy ki a hatalommániás barom, arról lehet vitatkozni. Az elvesztett hatalmukat görcsösen visszaszerezni vágyó szocikat miért nem tartod hatalommániás baromnak?
Feri nagyjából bárkivel leül, ha ez szereplési lehetőséget nyújt neki. A Szolidaritás és a többi meg egyelőre semmiféle politikai jelentőséggel nem bírnak. Talán egyszer majd lesz belőlük valami, bár Feri közeledésére ők is rábaszhatnak. De most az LMP 4%-a pont 4%-kal több, mint amit ők fel tudnak mutatni. A DK is csak akkora támogatottságot élvez, amit a szociktól el tud venni. Kurva kevés ez még LMP-vel együtt is, szóval felesleges ez a hadjárat, amit indítottatok.
Megyünk? Nocsak! Hova megyünk? És kivel megyek? Nem is tudtam, hogy közben beléptem az LMP-be. Igaz, hogy a magadfajták jó reklámot csinálnak nekik, de ettől még maradok inkább civil. A francnak sem hiányzik, hogy hozzád hasonlókkal kelljen foglalkoznom teljes munkaidőben. Ehhez biztos nem fizetnek eleget.
Az egy dolog, hogy Orbánt a többség leváltaná. De a többség szocikat sem szeretne a kormányban látni. És DK-t sem. Ez nem prioritás, faszkalap? Mitől fontosabb az egyik, mint a másik?
Gyurcsány nem ördög, csak egy kormányzásra képtelen ripacs, akinek sajnos ma is van annyi ostoba rajongója, mint pl. te is, hogy azt gondolja, neki még terem itt babér. Az, hogy az ellenzéknek ma sem lenne semmi esélye a győzelemre (mert nem lenne), az ilyenek miatt van. De ti csak drukkoljatok neki tovább, Orbán biztos örül neki!
Feri tanult volna a hibáiból? Érdekes. A legapróbb hibáit mintha tényleg elismerte volna, de azokat, amelyek a csúfos emlékű kormányzáshoz és a bukásához vezettek, már nem. Pedig ez lenne a lényeg. A híres beszédben sem a kurvaország volt a probléma, hanem az, hogy elismerte, olyan dolgokat tettek, melyekről tudták, hogy nem lenne szabad megtenni, és mindezt egyetlen cél, az MSZP győzelmének érdekében. Az ország érdekeire magasról...
A probléma még mindig az, hogy a szocikról már bebizonyosodott a korruptság. Az LMP-re meg lehet azt mondani, hogy korruptak, és lehet, hogy tényleg azok, de be még nem bizonyosodott róluk. Hogy te nem érted a különbséget, az egyáltalán nem lep meg. De akárhogy is nyüszítesz, másoknak számít.
Hogy ki a hatalommániás barom, arról lehet vitatkozni. Az elvesztett hatalmukat görcsösen visszaszerezni vágyó szocikat miért nem tartod hatalommániás baromnak?
Feri nagyjából bárkivel leül, ha ez szereplési lehetőséget nyújt neki. A Szolidaritás és a többi meg egyelőre semmiféle politikai jelentőséggel nem bírnak. Talán egyszer majd lesz belőlük valami, bár Feri közeledésére ők is rábaszhatnak. De most az LMP 4%-a pont 4%-kal több, mint amit ők fel tudnak mutatni. A DK is csak akkora támogatottságot élvez, amit a szociktól el tud venni. Kurva kevés ez még LMP-vel együtt is, szóval felesleges ez a hadjárat, amit indítottatok.
Megyünk? Nocsak! Hova megyünk? És kivel megyek? Nem is tudtam, hogy közben beléptem az LMP-be. Igaz, hogy a magadfajták jó reklámot csinálnak nekik, de ettől még maradok inkább civil. A francnak sem hiányzik, hogy hozzád hasonlókkal kelljen foglalkoznom teljes munkaidőben. Ehhez biztos nem fizetnek eleget.
fq 2012.02.02. 17:38:08
@Újlaki: látom nem sikerült felfogni a lényeget. Persze hogy az nem volt demokrácia, de "demokratának" hívták magukat, mint a mai "demokraták"(nem véletlen az idézőjel), pedig a többségünek még a NAGY párt volt az első pártja, vagy annak közvetlen utóda ;)
Igen most van olyan demokrácia amilyen máshol demokratikusnak nevezett államokban, akármennyire nem tetszik hogy nem a te pártod van hatalmon, vannak választások, szabadon járhatsz az országon belül és kívül, szabadon nyilváníthatsz véleményt.
Tudod itt északra tőlünk állampolgárságot vesznek el, koncepciós pereket indítanak néha néha, megtiltják nyelvek használatát, valahogy azt is demokráciának mondják, és a fityisz hol van még attól...
Igen most van olyan demokrácia amilyen máshol demokratikusnak nevezett államokban, akármennyire nem tetszik hogy nem a te pártod van hatalmon, vannak választások, szabadon járhatsz az országon belül és kívül, szabadon nyilváníthatsz véleményt.
Tudod itt északra tőlünk állampolgárságot vesznek el, koncepciós pereket indítanak néha néha, megtiltják nyelvek használatát, valahogy azt is demokráciának mondják, és a fityisz hol van még attól...
Újlaki 2012.02.02. 18:04:40
@fq: Nekem nincs pártom. Miért próbálod a saját véleményedet másra erőltetni?
Nem az a lényeg, hogy melyik párt kormányoz, hanem csak az, hogy jól csinálják-e. Itt msot mindent beáldoztak a hatalom megszerzésébe és megtartásába, ez a baj. Mindegy, hogy hogyan nevezik amgukat, és mit csiánltak azelőtt.
Most pontosan ugyanabban a helyzetben vagyunk, mint amikor azok, akik akkor "demokratáknak" nevezték magukat, elkezdték szűkíteni, visszavenni a demokráciát. Ezek is, még, a nevükben demokratáknak mondják magukat. De ha neked demokrácia az, ahol rád erőltetnek egy minden szempontból rossz alkotmányt, a hibás adórendszer miatt a legrosszabbul élől még rosszabbul élnek, ahol nem lehet majd leváltani a "demokratáinkat", mert még 32 százalékos szavazataránnyal is többségük lesz, akkor legyen neked jó.
Nem az a lényeg, hogy melyik párt kormányoz, hanem csak az, hogy jól csinálják-e. Itt msot mindent beáldoztak a hatalom megszerzésébe és megtartásába, ez a baj. Mindegy, hogy hogyan nevezik amgukat, és mit csiánltak azelőtt.
Most pontosan ugyanabban a helyzetben vagyunk, mint amikor azok, akik akkor "demokratáknak" nevezték magukat, elkezdték szűkíteni, visszavenni a demokráciát. Ezek is, még, a nevükben demokratáknak mondják magukat. De ha neked demokrácia az, ahol rád erőltetnek egy minden szempontból rossz alkotmányt, a hibás adórendszer miatt a legrosszabbul élől még rosszabbul élnek, ahol nem lehet majd leváltani a "demokratáinkat", mert még 32 százalékos szavazataránnyal is többségük lesz, akkor legyen neked jó.
www.magyarcsajok.com · http://www.magyarcsajok.com 2012.02.02. 21:28:11
érdekes
Nem kell ez a mellébeszélés. Semmi mást nem vársz az LMP-től, mint hogy imádott Ferenced viszatolják a trónra. Az, hogy ebbe beledöglenének, téged nem zavar.
Nem kell ez a mellébeszélés. Semmi mást nem vársz az LMP-től, mint hogy imádott Ferenced viszatolják a trónra. Az, hogy ebbe beledöglenének, téged nem zavar.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.03. 07:26:38
@Scagnetti:
"Az egy dolog, hogy Orbánt a többség leváltaná. De a többség szocikat sem szeretne a kormányban látni. És DK-t sem. Ez nem prioritás, faszkalap? Mitől fontosabb az egyik, mint a másik?"
1) Azt tudjuk, hogy az MSZP-t és a DK-t messze többen szeretnék kormányon látni, mint az LMP-t. A többi spekuláció.
2) Azt végleg nem tudod, hogy hányan nem szeretnék az MSZP-t és az LMP-t koalíciós kormányban látni más pártokkal.
3) Aki nem szeretné, annak szerintem ez csak MÁSODIK prioritás.
Tudom, a te egybites agyadban második prioritás nem létezik, te ilyen kis hülye vagy. Azt sem fogod fel, hogy az első prioritás (Orbán leváltása) fontosabb, mint a második (ha mondjuk van, akinél ez az MSZP-mentes kormány), és értelmes ember a második prioritást áldozza be az első helyett, és nem fordítva. Fordítva csak hülye LMP-sek gondolkodnak. Meg az olyan sötétek, mint te.
"Gyurcsány nem ördög, csak egy kormányzásra képtelen ripacs"
Ez szubjektív. Szerintem ez az LMP-re igaz.
"Az, hogy az ellenzéknek ma sem lenne semmi esélye a győzelemre (mert nem lenne), az ilyenek miatt van."
Az LMP négy százalékon van. Ezt ne fogjátok már az MSZP-re meg Gyurcsányra ti igenfaszok. Ha ötven százalékon állnátok, akkor totál jogosan lennétek antiszociálisak. De nem álltok. Annyi támogatótok sincs, mint az MSZP-nek, kisfaszok! Ne fogjátok Gyurcsányra a dolgot, igenhülyék, mert a ti négy százalékotokat magatoknak szereztétek. Ennyi ember gondolja a hülye kis csapatotokat kormányképesnek. Gyurcsánytól függetlenül. A négy százalékra ne verjétek már a melleteket, ne mást hibáztassátok! A négy százalékotokhoz mérten legyetek szerények, mert ha nem, akkor úgy mentek neki a falnak, mint Orbán, kivétel, hogy jelentéktelen kis légypiszkok lesztek a falon.
"A híres beszédben sem a kurvaország volt a probléma, hanem az, hogy elismerte, olyan dolgokat tettek, melyekről tudták, hogy nem lenne szabad megtenni, és mindezt egyetlen cél, az MSZP győzelmének érdekében. Az ország érdekeire magasról..."
No látod, pont ez az a hiba, amit az LMP még nem tanult meg. Ugyanis az ország érdeke az összefogás. Az LMP meg ostoba, önző makacsságból nem fog össze. Az LMP még nem tanult ebből a hibából, még nincs is túl rajta. Erről beszélek, te igenhülye. Schiffer még most van ott, ahol Gyurcsány volt 2004-ben: "hogyan tudnék hatalomra kerülni?" Azzal a különbséggel, hogy szánalmasan nincs esélye rá.
"A probléma még mindig az, hogy a szocikról már bebizonyosodott a korruptság. Az LMP-re meg lehet azt mondani, hogy korruptak, és lehet, hogy tényleg azok, de be még nem bizonyosodott róluk."
Ha neked meg kell kóstolni a következő szart is, az a te hülyeséged. Az ilyen hülye emberekből áll az LMP szavazótábora, akik mindig elhiszik, hogy az új jobb. Bemondásra. Nem látják, hogy nem jobb. Látszik az LMP-s politikusokon, Karácsonyon, Schifferen, Scheiringen, hogy totál ugyanolyanok, mint a többi politikusok. Egy icike picike emberismeret, és IQ kell ahhoz, hogy ne kelljen megkóstolnod a következő szart. Neked, és az LMP-s társaidnak ez hiányzik. Ti ilyen kis naiv, hülyék vagytok.
Az még hagyján, hogy naivságból odaszavaztok, de hogy ugyanebből a hülyeségből szétbasszátok az összefogást, az már az országnak árt.
"Hogy ki a hatalommániás barom, arról lehet vitatkozni. Az elvesztett hatalmukat görcsösen visszaszerezni vágyó szocikat miért nem tartod hatalommániás baromnak?"
Ők is hatalommániások, de legalább meg tudták szerezni a hatalmat. Schiffer az a hatalommániás barom, aki nem tudja megszerezni a hatalmat. Hülyeségből azt az utat választja, amely eleve kudarc.Az LMP egyedül SOHA nem lesz kormányon. Kb egy éve el se mozdul a négy százalékról, csak statisztikai ingadozás van.
Azért bocs, de amikor Tuvalu elnöke hatalommániás barom, az más, mint amikor a Francia elnök az. És az kifejezetten jjesztő, hogy Schiffer már akkor hatalommániás barom, amikor még a hatalom halvány fénye sem derengett fel neki. Ez sokat mond arról, hogy sokkal nagyobb benne a mánia.
"A Szolidaritás és a többi meg egyelőre semmiféle politikai jelentőséggel nem bírnak."
Nagyobb tüntetést tudnak rendezni, mint az LMP. Az LMP legutóbb is a Szolidaritást hívta vendégül. Ugyan miért tette, ha nincs jelentősége?!
"Kurva kevés ez még LMP-vel együtt is"
A Szonda Ipsos szerint az MSZP+LMP+DK éppen verné a Fideszt. De tudom, hogy te hülye vagy ahhoz, hogy tájékozódj.
piroslapok.blog.hu/2012/01/12/lelektani_fordulat_mszp_lmp_dk_fidesz
" Nem is tudtam, hogy közben beléptem az LMP-be."
Én sem léptem be a DK-ba. Oszt mégis le DK-ztál. Legutóbb még kritizáltam is GYurcsányt. De azért te primitv módon legyurcsányfanozol. Oszt meglepődsz, hogy mit kapsz válaszul?
piroslapok.blog.hu/2012/01/25/vitam_van_gyurcsany_ferenccel
"Az egy dolog, hogy Orbánt a többség leváltaná. De a többség szocikat sem szeretne a kormányban látni. És DK-t sem. Ez nem prioritás, faszkalap? Mitől fontosabb az egyik, mint a másik?"
1) Azt tudjuk, hogy az MSZP-t és a DK-t messze többen szeretnék kormányon látni, mint az LMP-t. A többi spekuláció.
2) Azt végleg nem tudod, hogy hányan nem szeretnék az MSZP-t és az LMP-t koalíciós kormányban látni más pártokkal.
3) Aki nem szeretné, annak szerintem ez csak MÁSODIK prioritás.
Tudom, a te egybites agyadban második prioritás nem létezik, te ilyen kis hülye vagy. Azt sem fogod fel, hogy az első prioritás (Orbán leváltása) fontosabb, mint a második (ha mondjuk van, akinél ez az MSZP-mentes kormány), és értelmes ember a második prioritást áldozza be az első helyett, és nem fordítva. Fordítva csak hülye LMP-sek gondolkodnak. Meg az olyan sötétek, mint te.
"Gyurcsány nem ördög, csak egy kormányzásra képtelen ripacs"
Ez szubjektív. Szerintem ez az LMP-re igaz.
"Az, hogy az ellenzéknek ma sem lenne semmi esélye a győzelemre (mert nem lenne), az ilyenek miatt van."
Az LMP négy százalékon van. Ezt ne fogjátok már az MSZP-re meg Gyurcsányra ti igenfaszok. Ha ötven százalékon állnátok, akkor totál jogosan lennétek antiszociálisak. De nem álltok. Annyi támogatótok sincs, mint az MSZP-nek, kisfaszok! Ne fogjátok Gyurcsányra a dolgot, igenhülyék, mert a ti négy százalékotokat magatoknak szereztétek. Ennyi ember gondolja a hülye kis csapatotokat kormányképesnek. Gyurcsánytól függetlenül. A négy százalékra ne verjétek már a melleteket, ne mást hibáztassátok! A négy százalékotokhoz mérten legyetek szerények, mert ha nem, akkor úgy mentek neki a falnak, mint Orbán, kivétel, hogy jelentéktelen kis légypiszkok lesztek a falon.
"A híres beszédben sem a kurvaország volt a probléma, hanem az, hogy elismerte, olyan dolgokat tettek, melyekről tudták, hogy nem lenne szabad megtenni, és mindezt egyetlen cél, az MSZP győzelmének érdekében. Az ország érdekeire magasról..."
No látod, pont ez az a hiba, amit az LMP még nem tanult meg. Ugyanis az ország érdeke az összefogás. Az LMP meg ostoba, önző makacsságból nem fog össze. Az LMP még nem tanult ebből a hibából, még nincs is túl rajta. Erről beszélek, te igenhülye. Schiffer még most van ott, ahol Gyurcsány volt 2004-ben: "hogyan tudnék hatalomra kerülni?" Azzal a különbséggel, hogy szánalmasan nincs esélye rá.
"A probléma még mindig az, hogy a szocikról már bebizonyosodott a korruptság. Az LMP-re meg lehet azt mondani, hogy korruptak, és lehet, hogy tényleg azok, de be még nem bizonyosodott róluk."
Ha neked meg kell kóstolni a következő szart is, az a te hülyeséged. Az ilyen hülye emberekből áll az LMP szavazótábora, akik mindig elhiszik, hogy az új jobb. Bemondásra. Nem látják, hogy nem jobb. Látszik az LMP-s politikusokon, Karácsonyon, Schifferen, Scheiringen, hogy totál ugyanolyanok, mint a többi politikusok. Egy icike picike emberismeret, és IQ kell ahhoz, hogy ne kelljen megkóstolnod a következő szart. Neked, és az LMP-s társaidnak ez hiányzik. Ti ilyen kis naiv, hülyék vagytok.
Az még hagyján, hogy naivságból odaszavaztok, de hogy ugyanebből a hülyeségből szétbasszátok az összefogást, az már az országnak árt.
"Hogy ki a hatalommániás barom, arról lehet vitatkozni. Az elvesztett hatalmukat görcsösen visszaszerezni vágyó szocikat miért nem tartod hatalommániás baromnak?"
Ők is hatalommániások, de legalább meg tudták szerezni a hatalmat. Schiffer az a hatalommániás barom, aki nem tudja megszerezni a hatalmat. Hülyeségből azt az utat választja, amely eleve kudarc.Az LMP egyedül SOHA nem lesz kormányon. Kb egy éve el se mozdul a négy százalékról, csak statisztikai ingadozás van.
Azért bocs, de amikor Tuvalu elnöke hatalommániás barom, az más, mint amikor a Francia elnök az. És az kifejezetten jjesztő, hogy Schiffer már akkor hatalommániás barom, amikor még a hatalom halvány fénye sem derengett fel neki. Ez sokat mond arról, hogy sokkal nagyobb benne a mánia.
"A Szolidaritás és a többi meg egyelőre semmiféle politikai jelentőséggel nem bírnak."
Nagyobb tüntetést tudnak rendezni, mint az LMP. Az LMP legutóbb is a Szolidaritást hívta vendégül. Ugyan miért tette, ha nincs jelentősége?!
"Kurva kevés ez még LMP-vel együtt is"
A Szonda Ipsos szerint az MSZP+LMP+DK éppen verné a Fideszt. De tudom, hogy te hülye vagy ahhoz, hogy tájékozódj.
piroslapok.blog.hu/2012/01/12/lelektani_fordulat_mszp_lmp_dk_fidesz
" Nem is tudtam, hogy közben beléptem az LMP-be."
Én sem léptem be a DK-ba. Oszt mégis le DK-ztál. Legutóbb még kritizáltam is GYurcsányt. De azért te primitv módon legyurcsányfanozol. Oszt meglepődsz, hogy mit kapsz válaszul?
piroslapok.blog.hu/2012/01/25/vitam_van_gyurcsany_ferenccel
Scagnetti 2012.02.03. 10:14:16
@Brendel Mátyás:
"1) Azt tudjuk, hogy az MSZP-t és a DK-t messze többen szeretnék kormányon látni, mint az LMP-t. A többi spekuláció."
Többen, csak még így is kevesen.
"2) Azt végleg nem tudod, hogy hányan nem szeretnék az MSZP-t és az LMP-t koalíciós kormányban látni más pártokkal."
Tudod, szoktak mérni elutasítottságot is. Elég szarul állnak a tieid is.
"3) Aki nem szeretné, annak szerintem ez csak MÁSODIK prioritás."
Jól mondod. Szerinted.
Te meg azt nem fogod fel, hogy sokan vannak, akik nem akarják az egyik szart egy másikra lecserélni.
LMP 4%. Oké. Szocik? Mmondjuk 20, DK-val egy kicsit több. Ez is kurva messze van még a többségtől.
Együtt lennének akkorák, mint a Fidesz? Lehet, bár nem hinném, hogy a matek egy az egyben érvényesül ilyen esetben. Az LMP dilemmáját is ez okozza. De tegyük fel, hogy lehet így számolni. Akkor még mindig messze a többség, mert ott a Jobbik is. Velük mit tervez a rögtönzött kis koalíciód?
"Nagyobb tüntetést tudnak rendezni, mint az LMP. Az LMP legutóbb is a Szolidaritást hívta vendégül. Ugyan miért tette, ha nincs jelentősége?!"
Végül is nagyobb tüntetést tudnak szervezni a szociknál is. Pont azért, mert egyelőre civilekként vannak elkönyvelve. Ha jól emlékszem, a legutóbbi tüntetésen megkérték az ellenzéki politikusokat, hogy ne szólaljanak fel. Talán ők is érzik, hogy nem szerencsés együtt mutatkozni velük.
És nagyon jó, hogy sok embert ki tudnak vinni tüntetni, ha hiszed, ha nem, örülök neki. Csak ebből még nem lesznek jelöltjeik a választáson. Ezen a téren eddig semmit sem mutattak, pedig lassan itt lenne az ideje.
Azért ahhoz pofa kell, hogy reklámozd nekem a blogod, amiről kitiltottál. :) Te, nagy demokrata.
"1) Azt tudjuk, hogy az MSZP-t és a DK-t messze többen szeretnék kormányon látni, mint az LMP-t. A többi spekuláció."
Többen, csak még így is kevesen.
"2) Azt végleg nem tudod, hogy hányan nem szeretnék az MSZP-t és az LMP-t koalíciós kormányban látni más pártokkal."
Tudod, szoktak mérni elutasítottságot is. Elég szarul állnak a tieid is.
"3) Aki nem szeretné, annak szerintem ez csak MÁSODIK prioritás."
Jól mondod. Szerinted.
Te meg azt nem fogod fel, hogy sokan vannak, akik nem akarják az egyik szart egy másikra lecserélni.
LMP 4%. Oké. Szocik? Mmondjuk 20, DK-val egy kicsit több. Ez is kurva messze van még a többségtől.
Együtt lennének akkorák, mint a Fidesz? Lehet, bár nem hinném, hogy a matek egy az egyben érvényesül ilyen esetben. Az LMP dilemmáját is ez okozza. De tegyük fel, hogy lehet így számolni. Akkor még mindig messze a többség, mert ott a Jobbik is. Velük mit tervez a rögtönzött kis koalíciód?
"Nagyobb tüntetést tudnak rendezni, mint az LMP. Az LMP legutóbb is a Szolidaritást hívta vendégül. Ugyan miért tette, ha nincs jelentősége?!"
Végül is nagyobb tüntetést tudnak szervezni a szociknál is. Pont azért, mert egyelőre civilekként vannak elkönyvelve. Ha jól emlékszem, a legutóbbi tüntetésen megkérték az ellenzéki politikusokat, hogy ne szólaljanak fel. Talán ők is érzik, hogy nem szerencsés együtt mutatkozni velük.
És nagyon jó, hogy sok embert ki tudnak vinni tüntetni, ha hiszed, ha nem, örülök neki. Csak ebből még nem lesznek jelöltjeik a választáson. Ezen a téren eddig semmit sem mutattak, pedig lassan itt lenne az ideje.
Azért ahhoz pofa kell, hogy reklámozd nekem a blogod, amiről kitiltottál. :) Te, nagy demokrata.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.02.03. 12:42:04
@Scagnetti:
""1) Azt tudjuk, hogy az MSZP-t és a DK-t messze többen szeretnék kormányon látni, mint az LMP-t. A többi spekuláció."
Többen, csak még így is kevesen."
És a még kevesebben nem akarnak a kevesenhez csatlakozni. Ez azért elég nagy butaság.
""2) Azt végleg nem tudod, hogy hányan nem szeretnék az MSZP-t és az LMP-t koalíciós kormányban látni más pártokkal."
Tudod, szoktak mérni elutasítottságot is. Elég szarul állnak a tieid is."
a koalíciós kérdésről nincs felmérés szerintem.
""3) Aki nem szeretné, annak szerintem ez csak MÁSODIK prioritás."
Jól mondod. Szerinted."
Elég nyilvánvaló.
Itt vannak az érveim: piroslapok.blog.hu/2012/01/07/gyurcsany_jobb_volt
Érdekes módon az FT szerint is jobb volt:
www.napi.hu/magyar_gazdasag/ft_gyurcsany_jobb_volt_orban_csak_lelegzetvetelnyi_idot_kapott.506926.html
"Te meg azt nem fogod fel, hogy sokan vannak, akik nem akarják az egyik szart egy másikra lecserélni."
Te meg azt nem fogod fel, hogy a kisebb szar mindig jobb, mint a nagyobb szar. A nagyobb szart a kisebbs zarra nem lecserélni mazochizmus.
"LMP 4%. Oké. Szocik? Mmondjuk 20, DK-val egy kicsit több. Ez is kurva messze van még a többségtől."
Bazdmeg, ha nem ovlvasod el a cikket, amit ideteszek, akkor mész a fenébe.
" De tegyük fel, hogy lehet így számolni. Akkor még mindig messze a többség, mert ott a Jobbik is. Velük mit tervez a rögtönzött kis koalíciód?"
Azt még el kell érni a bizonytalankodókkal. A bizonytalankodók nagy része azért leszavazna egy MSZP-LMP-DK koalícióra. Még akkor is több szavazatot kapnának, ha egyetlen eredetileg LMP-s sem szavazna rá.
"Végül is nagyobb tüntetést tudnak szervezni a szociknál is."
Így van, ezért az MSZP le is ül velúk. Csak az LMP hülye.
" Pont azért, mert egyelőre civilekként vannak elkönyvelve. Ha jól emlékszem, a legutóbbi tüntetésen megkérték az ellenzéki politikusokat, hogy ne szólaljanak fel. Talán ők is érzik, hogy nem szerencsés együtt mutatkozni velük. "
A legutóbbi tüntetésen az LMP és a Szolidaritás együtt tüntetett, és együtt szólalt fel. Ezek után kár kapálódznod. Nincs érved. A Szolidaitást az LMP már elfogadta puszipajtásnak. A Szolidaritás meg leül az MSZP-vel és a DK-val. Ezek után kissé bornírt dolog, hogy az LMP kihátrál.
"És nagyon jó, hogy sok embert ki tudnak vinni tüntetni, ha hiszed, ha nem, örülök neki. Csak ebből még nem lesznek jelöltjeik a választáson. Ezen a téren eddig semmit sem mutattak, pedig lassan itt lenne az ideje."
Erre van a kerekasztal, de hát a hülye LMP pont ezt szabotálja.
""1) Azt tudjuk, hogy az MSZP-t és a DK-t messze többen szeretnék kormányon látni, mint az LMP-t. A többi spekuláció."
Többen, csak még így is kevesen."
És a még kevesebben nem akarnak a kevesenhez csatlakozni. Ez azért elég nagy butaság.
""2) Azt végleg nem tudod, hogy hányan nem szeretnék az MSZP-t és az LMP-t koalíciós kormányban látni más pártokkal."
Tudod, szoktak mérni elutasítottságot is. Elég szarul állnak a tieid is."
a koalíciós kérdésről nincs felmérés szerintem.
""3) Aki nem szeretné, annak szerintem ez csak MÁSODIK prioritás."
Jól mondod. Szerinted."
Elég nyilvánvaló.
Itt vannak az érveim: piroslapok.blog.hu/2012/01/07/gyurcsany_jobb_volt
Érdekes módon az FT szerint is jobb volt:
www.napi.hu/magyar_gazdasag/ft_gyurcsany_jobb_volt_orban_csak_lelegzetvetelnyi_idot_kapott.506926.html
"Te meg azt nem fogod fel, hogy sokan vannak, akik nem akarják az egyik szart egy másikra lecserélni."
Te meg azt nem fogod fel, hogy a kisebb szar mindig jobb, mint a nagyobb szar. A nagyobb szart a kisebbs zarra nem lecserélni mazochizmus.
"LMP 4%. Oké. Szocik? Mmondjuk 20, DK-val egy kicsit több. Ez is kurva messze van még a többségtől."
Bazdmeg, ha nem ovlvasod el a cikket, amit ideteszek, akkor mész a fenébe.
" De tegyük fel, hogy lehet így számolni. Akkor még mindig messze a többség, mert ott a Jobbik is. Velük mit tervez a rögtönzött kis koalíciód?"
Azt még el kell érni a bizonytalankodókkal. A bizonytalankodók nagy része azért leszavazna egy MSZP-LMP-DK koalícióra. Még akkor is több szavazatot kapnának, ha egyetlen eredetileg LMP-s sem szavazna rá.
"Végül is nagyobb tüntetést tudnak szervezni a szociknál is."
Így van, ezért az MSZP le is ül velúk. Csak az LMP hülye.
" Pont azért, mert egyelőre civilekként vannak elkönyvelve. Ha jól emlékszem, a legutóbbi tüntetésen megkérték az ellenzéki politikusokat, hogy ne szólaljanak fel. Talán ők is érzik, hogy nem szerencsés együtt mutatkozni velük. "
A legutóbbi tüntetésen az LMP és a Szolidaritás együtt tüntetett, és együtt szólalt fel. Ezek után kár kapálódznod. Nincs érved. A Szolidaitást az LMP már elfogadta puszipajtásnak. A Szolidaritás meg leül az MSZP-vel és a DK-val. Ezek után kissé bornírt dolog, hogy az LMP kihátrál.
"És nagyon jó, hogy sok embert ki tudnak vinni tüntetni, ha hiszed, ha nem, örülök neki. Csak ebből még nem lesznek jelöltjeik a választáson. Ezen a téren eddig semmit sem mutattak, pedig lassan itt lenne az ideje."
Erre van a kerekasztal, de hát a hülye LMP pont ezt szabotálja.